sobota 1. února 2014

Zmatek

Radši nahá na pranýři,
než se s tímhle žitím smířit.
Srdce buší.
Střepy v duši.
Vlastní myšlenky mě ruší.

Pomoz mi se rozpadnout,
rozpadnout se na prach,
na prach z hvězd a našich přání,
zapomenout na strach.

Bojím se, bojím, že jednoho dne
už nebudem ty a já, nebudem my,
že všechno zmizí, rozplyne se jak sen
a hodiny hrůzy změní se v dny.

Přetékám pocity, přetékám láskou,
škoda jen, že není, kdo by ji chtěl...
Někdy lituji, že nejsem kráskou,
která by zářila v zástupech těl.

Nebýt hoden a nebýt milován
neměl by být náš životní trest.
Chytni mě za ruku a potom společně
najdeme tu pravou z všemožných cest.

I když jsem taková, modrá až do kostí,
věřím, že jednou dojdeme nirvány.
Zašek, Tual, Anna i ostatní,
se hlavou vzpřímenou, nehledě na rány.


1.2.14

Žádné komentáře:

Okomentovat