pátek 14. února 2014

Valentýn

Protože nemám nikoho, komu bych vyznala lásku, vyznám ji všem. Věřím, že pochopí.

Miluju svoji mámu, protože je neskutečně silná. 
Miluju Míru, protože je hodný a má mě rád.
Miluju svoji babičku, protože mě nikdy nepřestala milovat.
Miluju Karla, protože je mi bratrem, kterého nemám.
Miluju svojí sestru, protože mě nutí být lepší.
Miluju Matěje, protože on miluje mě.
Miluju Lucku, protože mi stírá slzy z tváře.
Miluju Míšu, protože voní jako domov.
Miluju Dana, protože on nebude nikdy milovat mě.
Miluju Kristin, protože je krásná.
Miluju Jirku, protože jeho srdce hřeje.
Miluju Maggie, protože mi říká Broučku.
Miluju Jáju, protože jsme si blízko nejen zpěvem.
Miluju Báru, protože se nebojí jednat.
Miluju Michala, protože je poloviční anděl.
Miluju Nika, protože se nebál být Hitlerem.
Miluju Hanku, protože mě viděla, když mě nikdo jiný neviděl.
Miluju Blanku, protože díky ní věřím v herectví.


Žádné komentáře:

Okomentovat