čtvrtek 6. února 2014

Nepříjemné

Jak je možné, že mám doma všechny čaje na játra, ledviny, střeva, krev, krk a ani jeden na žaludek?! Jak k tomu došlo? Právě když ho potřebuju, tak si zmizí. Je mi na blití, je mi z toho všeho na blití.
Když už to jednou vypadá, že si člověk vyžral všechen příděl plísně pro určité období, v nestřeženém okamžiku, aniž by se stihl pořádně nadechnout, dostane kopanec do bránice a přídavek.
Nepříjemné.
A mě přepadá letargie, jen to vidím. Ten známý útlum a chuť na všechno se vys*at. Jakýsi obranný mechanismus člověka, do ničeho se nemíchat, nestresovat se, nehrotit.
Tedy dobrá, dím.
Jdu si připít ze svého heřmánkového výluhu na lepší zítřky a méně emotivních reakcí. Neměla bych být tak negativní, kruci. Je lepší projít si nepříjemnostmi jiného druhu, než zdravotního, a to je díky bohu tento případ.
Ano, ještě že mě to potkalo!

Žádné komentáře:

Okomentovat