čtvrtek 23. ledna 2014

Overview

Dneska mi tekla 3x krev z nosu. Vyděsila jsem spolužáky i kantory. Třídní mi řekl: "Vypadáš hrozně.". Ale nepřestávám žertovat o šňupání koksu a o svém přicházejícím konci.
Počet shlédnutí Mužů, kteří nenávidí ženy v posledních třech dnech vzrostl na 4. Ve volných chvílích poslouchám audioknihu Millenium 3.
Do schodů jdu pomalu, ze schodů to nejde vůbec. Chytám se zábradlí jako stará babička. Podlamujou se mi kolena a chodím jak kachna.
Venku celý den sněží, je to kouzelná podívaná, omlouvá tu zimu.
Zadřela jsem si třísku do dlaně o nějakou starou skříň ve škole. Přesně do čáry Života.
Doma je brokolicová polévka, důvod k oslavám! Mohla bych jí sníst stovky litrů, miluju zeleninu.
Zbytek dne strávím v posteli kreativní činností.
Zítra půjdu na Hobita.

Žádné komentáře:

Okomentovat