středa 22. ledna 2014

Modrá

Jsem modrá.
Jsem modřejší než jiní.
Jsem modrá zvenčí, jsem modrá uvnitř.
Přemýšlím, jestli mi taky v žilách koluje ta modrá živá voda jako v klipu Anety Langerový.
Mám-li nějakou duši, je pravděpodobně jako velká modrá bublina.
A to modrá ani není moje nejoblíbenější barva.
Jsem plná malých modrých myšlenek, které mnou proplouvají a já si nějak nejsem jistá, co s nimi.
Někdy se ve mě modrá tak nahromadí, že už ve mě není místo a přetékám.
Jenže modrá je dobrá a člověk si má vážit toho, co má. A tak mám modrou a modrá má mě.
Někdy si říkám, jestli je vhodné přátelit se s jinými modrými lidmi, přeci jen všeho moc škodí. Ale každý je jiný, někdo tyrkysový, někdo tmavě modrý, a tak se můžeme doplňovat. Dva Modrozemšťani mají více zábavy než jeden.
A tak jsem zase na nic nepřišla, nic nevydedukovala, nezměnila chod vesmíru. Zase jsem pouze konstatovala zřejmé a okomentovala očividné.
Ale alespoň jsem spotřebovala trochu modré na tyto věty, a to se vyplatí!



Žádné komentáře:

Okomentovat