čtvrtek 1. ledna 2015

Co je to láska?

Co je to láska?
Jak to funguje?
Umím milovat?
Miluju vůbec?
Má láska nějaké hranice?
Jde milovat víc lidí současně?
Má láska omezení?
Má limity?
Koho můžu milovat?
Kolik je maximální počet lidí, které moje já dokáže milovat?
A když srdce praskne, dá se zase zacelit?

Dneska jsem se ztratila v klubku svých myšlenek. Dodnes jsem si byla jistá koho a jak miluju. Ale teď, jako by mi vypadl kus softwaru, najednou nevím, černá díra.
Dodnes jsem věděla, že miluju svoji rodinu. Že jsem milovala párkrát někoho konkrétního. Ale i že jistým způsobem miluju ji a je. Je to určitá forma lásky, tak to je.

Někdy, když se nad tím podrobněji zamyslím, si říkám, že jsem tak plná lásky, že přetejkám a mrzí mě, že ji nemám komu dát. Je to takové to pnutí, když je něco plné k prasknutí.
Hlavně neinvestovat víc, než investuje druhá strana, to je cesta ke zkáze.

Stejně vás miluju všechny.. :)
Doufám, že to víte. Prosím, vězte!

Žádné komentáře:

Okomentovat