středa 2. července 2014

Nová

Stačí malá změna, a jako by bylo všechno úplně jinak. Nebo mi to tak alespoň přijde.
Mám nové vlasy, hnědé. Zatím nevím, co s nima :) Jak to udělat, aby byly úžasné... Ale jsem plná očekávání a těším se, až na nich budu zkoušet nejrůznější přírodní masky! Dám jim tolik péče, kolik za poslední 3 roky mít nemohly.

Dneska jsem byla mile překvapená a nadšená, když jsem přišla do Tesca a uviděla, mezi regály napěchovanými masem, 4 metry vyhrazené pro vegetariány a vegany! Tolik pomazánek, vegetariánských řízečků, druhů tofu, že oči přecházely! 
Poslední dobou, když mám konečně ráno čas, si vařím veganské ovesné kašičky se spoustou čerstvého ovoce, je to balzám i pro duši.


Mám chuť něco dělat, tvořit, psát, malovat, vařit, fotit..!
Kéž by byly bouřky.. zachumlat se do deky s kakaem a filmem, pošušňáníčko. Taky se chystám do prahy, nakoupit si spoustu přírodní kosmetiky v Lushi. Nechám se prostoupit přírodou, pustím ji do kůže, do vlasů. Aaach!



Žádné komentáře:

Okomentovat