úterý 24. června 2014

Tajemství


Když jsem to tak vzala kolem a kolem, zjistila jsem, že znám vlastně pěknou spoustu tajemství. Cizích, samozřejmě. Tajemství, která mi svěřili lidé, co mi věří. Tajemství, která mnohdy nejsou nevinná. Tajemství, která, kdyby se dostala na světlo světa, poznamenala by minimálně postavení jejich aktérů. 
Říká se, že čím víc tajemství znáš, tím větší máš moc. Mířím tedy pěkně vysoko! Nyní se pokládám za korunní princeznu Tajemného království. 
Na jednu stranu mě moc těší, že jsem hodna důvěry tolika lidí, na stranu druhou se mi z toho chce zvracet. A kde vůbec je ta moc? Můžu snad někoho vidírat, nebo z toho nějak těžit? To bych jistě mohla.. ale byla bych to svině. Raději budu v míru žít sama se sebou. Poklidně.

You better be good.

Žádné komentáře:

Okomentovat