čtvrtek 27. března 2014

Jaro


Přesto, že to často nevypadá, jsem tvor, který cítí pozitivně. 
Přišlo jaro, venku je nádherně. Když jsem šla před chvílí ze školy, vyhřívala jsem se na sluníčku. Kolem domu voní keře obsypané bílými květy. Voní ještě líp než vypadají! V Cross Café jsem viděla kočárek s malinkatým miminkem, které spinkalo. Zahlédla jsem motýla a lezl po mě brouk.
Včera a dnes mi přišly balíčky. Babi mi upletla nové teplé ponožky na ty moje rampouchy. Také dorazila petrolejová sametová mikina z roku, kdy se ještě platilo Kčs. Nesmím zapomenout na patlátko na rty.
Jak je vidno, jsem tím jarem celá rozněžnělá. Všude jsou štěňátka, kytičky a miminečka. Všechno mimo školní budovu je úžasně roztomilé. Pravdou také je, že co je hezky, lidé jsou plni úsměvů a dobré nálady, jako by se probrali z medvědí hibernace. 

Třikrát hurá jaru!

Žádné komentáře:

Okomentovat